Polityka zwrotów i reklamacji

Nasza polityka zwrotów

Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni, więc na zwrot zakupionego towaru masz dwa tygodnie. Czas liczymy od dnia, w którym fizycznie odebrałeś towar od kuriera lub z paczkomatu. Po upływie 14 dni nie będziemy w stanie zwrócić Ci pieniędzy za zakupiony towar, ani kosztów związanych z wysyłką, więc rozpocznij i zakończ procedurę zwrotów na czas.

Pamiętaj. Niektóre przedmioty nie mogą zostać zwrócone. Są to między innymi produkty spożywcze, oprogramowanie. Przemyśl swoje zakupy.

Zwroty

Jeśli jednak okazało się, że musisz zwrócić zakupiony towar postępuj według instrukcji:

  1. Termin na dokonanie zwrotu (14 dni) został spełniony. Musimy wiedzieć, że chcesz nam oddać zakupiony produkt. Wypełnij formularz kontaktowy na czas. Możesz to zrobić za pośrednictwim formularza online lub pocztą tradycyjną na adres: Difart Paweł Krzemiński, Strzałków 75, 26-625 Wolanów.
    • Opisz problem, podaj swoje dane oraz dane zamówienia, które otrzymałeś w wiadomości email.
  2. Produkt powinien posiadać oryginalne opakowanie bez uszkodzeń.
  3. Zawartość opakowania (towar/produkt) powinien być nowy, bez uszkodzeń, oraz powinien zawierać wszystkie dostarczone części i akcesoria.
  4. Jeśli trzy powyższe punkty zostały spełnione możesz odesłać do nas zakupiony produkt. Jak to zrobić?:
    • Towar powinien być należycie zapakowany i przygotowany do wysyłki. (Koszty pośrednie ponosi Klient)
    • Wyślij towar na adres: Difart Paweł Krzemiński, Strzałków 75, 26-625 Wolanów.
  5. To już prawie wszystko. Wystarczy czekać na potwierdzenie odbioru przesyłki, który wyślemy emailem. Zwrócimy koszty zakupu oraz przesyłki w takiej formie w jakiej był opłacony towar. (pamiętaj, że jeśli wybrałeś inny niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy nie zwrócimy Ci różnicy)

Pamiętaj, że możesz skorzystać z dowolnej formy wysyłki. Zalecamy skorzystanie z wyboru przesyłki ubezpieczonej, gdyż nie gwarantujemy, że produkt do nas dotrze.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Cała treść zwrotu i reklamacji jest w naszym regulaminie w § 9 Odstąpienie od Umowy sprzedaży, zwroty.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Formularz reklamacji najłatwiej złożyć online lub drogą pocztową na adres: Difart Paweł Krzemiński Strzałków 75 26-265 Wolanów

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Strzałków 75, 26-625 Wolanów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Cała treść zwrotu i reklamacji jest w naszym regulaminie w § 7 Rękojmia.